بلاگ

13 اشتباه مدیران در مقابل کارکنان

اشتباهات مدیران که باعث آزردگی کارمندان می شود

بسیاری از مدیران درزمینهٔ رهبری کارکنان خود آموزش لازم را ندیده‌اند. علاوه بر این، آن‌ها از همدلی و آگاهی لازم برای تعامل مؤثر با کارمندان برخوردار نیستند. این موارد پیامدهای ناگواری دارد. وقتی کارمندان استعفا می‌دهند، دلیل اصلی استعفا آن‌ها رابطه با مدیرشان است.

مردم شرکت‌ها را ترک نمی‌کنند. آن‌ها رئیس خود را ترک می‌کنند. نتیجه تحقیقی نشان می دهد کارمندان حتی بیشتر از حقوق ناکافی و احساس بی‌ارزشی، از این که مدیرشان اسم آن‌ها را نمی‌داند دلخور هستند. در ادامه برخی از رایج‌ترین مسائلی که کارمندان را در محیط کار ناراحت می کند معرفی می کنیم:

1. به مشکلات و اختلافات آن‌ها رسیدگی نمی‌شود

2. کارمند زحمت می‌کشد، مدیر سود می‌برد

3. هیچ پیشرفتی در کار وجود ندارد

4. کارفرما هیچ شور و اشتیاقی در آن‌ها به وجود نمی‌آورد

5. از کارمندان به اندازه‌ی کافی قدردانی نمی‌شود

6. به استراحت کارمندان اهمیت داده نمی‌شود

7. وظایف کارمندان نامشخص است

8. مدیران توجه کافی به کارمندان ندارند

9. مدیران نقاط ضعفی دارند

10. دریافت حقوق منصفانه نیست

11. مسائل کاری و پرداختی‌های شرکت شفاف نیست

12. کارمندان بازخوردی از کارفرما دریافت نمی‌کنند

13. کارمندان احساس بی‌ارزشی می‌کنند

منبع: Entrepreneur

1000 Characters left


درباره ترنج

درباره پروژه طراحی خود با ما مشورت کنید.
ما آماده ارائه راه حل های دیجیتال خلاقانه و کارآمد برای کسب و کار آنلاین شما هستیم. تعهد ، خلاقیت و کارآمیخته با شور و شوق حاصلی جز یک اثر ماندگار برای شما و ما ندارد.

با ما در تماس باشید

09118850780

info.digitoranj@gmail.com

ساری ، بلوار پاسداران ، ابتدای کوچه شهید بهرامی ، طبقه فوقانی بانک سپه