بلاگ

رهبری

یک ویژگی مشترک را می‌توان برای هر رهبری در هر جایگاهی در نظر گرفت و آن توانایی تشخیص جایگاه خود در حال حاضر و در آینده است. 

رهبری چابک

مفهوم فرآیندهای کاری چابک (سازمان‌های چابک، تیم‌های چابک و رهبری چابک) از درک این موضوع سرچشمه می‌گیرد که اغلب وجود مدیران میانی به جای تسهیل کارها منجر به عقب نگه داشتن تسک‌ها می‌شوند.

6 تکنیک توسعه کسب و کار

تحلیل کسب و کار، به شکل ویژه بر بررسی نیازها و مشکلات یک کسب و کار و یافتن راه‌ حل برای آن‌ها تمرکز دارد. در نتیجه، مشکلاتی که در فرایند توسعه دادن کسب و کار برایتان پیش ‌می‌آیند، به کمک تحلیل برطرف خواهند شد.

7 مرحله توسعه کسب و کار

در تعریفی که در بالا برای توسعه کسب و کار ارائه کردیم از «ارزش بلندمدت» صحبت شد. اما منظور از ارزش در کسب و کار چیست؟ معمولاً ساده‌ترین چیزی که به ذهن ما می‌آید پول است. درست است؛ پول مانند خونی است که در رگ‌های یک کسب و کار وجود دارد. 

شجاعت در تصمیم گیری مدیران

در بعضی سازمانها وشرکتها ، کارکنان ممکن است مدیری را مدیر شجاع و با شهامت در تصمیم گیری بدانند . راستی چگونه مدیرانی قادرند تصمیمات مناسب و به موقع بگیرند ؟

باخت مدیران در برابر دگرگونی

۸۵درصد شرکت‌ها در جهان، حداقل یک‌بار در طول دوره کار تصمیم گرفته‌اند «دگرگونی اساسی» در فعالیت خود در قالب طرح توسعه، تحول سازمانی و...انجام دهند؛

ارزشیابی و مدیریت نتیجه محور

ارزشیابی و مدیریت نتیجه محور اصطلاحی است که به ارزیابی پروژه به وسیله بررسی نتایج به دست آمده اشاره دارد. ارزیابی مبتنی بر نتایج در مقابل ارزیابی فرایند محور قرار میگیرد که به دنبال بررسی انجام فرایند و مراحل کار است.

بیزینس کوچینگ

بیزینس کوچینگ چیست و بیزینس کوچ کیست؟ کوچینگ کسب و کار (Business Coaching) فرآیندی است که طی آن، یک مشاور و مربی متخصص در علوم کسب‌وکار، مدیریت، مهارت‌های نرم و سخت و غیره، صاحب یک فعالیت تجاری را در مسیر رسیدن به اهداف تجاری‌اش راهنمایی می‌کند.

Psycho روان

سینکتیکس (Synectics) رویکردی برای حل مسئله است که بر پرورش تفکر خلاق در میان گروه‌های کوچکی از افراد با تجربه و مهارت‌های متنوع تمرکز دارد. سینکتیکس روشی‌ست که توسط تیم‌های غیرمشابه استفاده می‌شود و می‌تواند به اعضای گروه کمک کند تا مشکلات را کشف کنند. سینکتیکس از یک کلمه‌ی یونانی گرفته شده است که به معنای به هم پیوستن چیزهای مختلف است.

منابع انسانی

تعریف نیروی انسانی یا سرمایه‌های انسانی عبارت است از مجموعه‌ای از افراد که در بخش مشخصی از یک سازمان فعالیت می‌کنند. منابع بشری سرمایه‌ی بسیار مهم هر سازمانی محسوب می‌شود.

دیجی ترنج

وب گردی

درباره ترنج

درباره پروژه طراحی خود با ما مشورت کنید.
ما آماده ارائه راه حل های دیجیتال خلاقانه و کارآمد برای کسب و کار آنلاین شما هستیم. تعهد ، خلاقیت و کارآمیخته با شور و شوق حاصلی جز یک اثر ماندگار برای شما و ما ندارد.

آخرین مطالب بلاگ

با ما در تماس باشید

09118850780

info.digitoranj@gmail.com

ساری ، بلوار پاسداران ، ابتدای کوچه شهید بهرامی ، طبقه فوقانی بانک سپه