09118850780
info.digitoranj@gmail.com
ساری ، بلوار پاسداران ، ابتدای کوچه شهید بهرامی ، طبقه فوقانی بانک سپه
عبارتی است که ارزش و پیام اصلی برند را بهشکل کوتاه و فقط در چند کلمه منعکس میکند و گزیده و خلاصهای از هویت و شخصیت برند شما را به نمایش میگذارد.
مدیریت عملکرد چابک پایهای برای پیشبرد سازمان ایجاد میکند که بیش از 90 درصد مدیران آرزو دارند آن را در بازار بیثبات امروز اجرا کنند. سازمان چابک، سازمانی است که صرفنظر از اندازه آن درحالیکه از ثبات و قدرت «مکانیکی» یک سازمان سنتی برخوردار است، بهعنوان یک ارگانیسم سازگار با هدف عمل میکند.
در هر سازمان، مجموعهای از پوزیشنهای شغلی تعریف شدهاند که نقشها و مسئولیتهای خاصی را بر عهده دارند. آشنایی با این پوزیشنها به ما کمک میکند ساختار سازمانی را بهتر درک کرده و بتوانیم تعامل موثرتری با تیمهای مختلف داشته باشیم.
سندرم آپولو (Apollo Syndrome) یکی از اصطلاح های مدیریت منابع انسانی است و به فردی گفته می شود که موفقیت ها و دستاوردهای یک تیم کاری را فقط به خودش نسبت می دهد. این افراد تصور می کنند هیچ کاری در سازمان بدون آنها انجام نمی شود!
تحلیل SWOT ابزار قدرتمندی است که به کسبوکارها کمک میکند وضعیت فعلی خود را بررسی کرده و نقاط ضعف خود را اصلاح و نقاط قوت را تقویت کنند.
هوش شرافت یا Decency Quotient (DQ)، مفهومی نوین در مدیریت و رهبری سازمان ها است که به میزان درستکاری، انصاف و مراقبت فرد نسبت به همکاران، مشتریان و ذینفعان دیگر اشاره دارد.
استراتژی به سازمانها امکان میدهد تصمیمات شفاف و دقیق در مورد رقابت با دیگران بگیرند. ضمن اینکه پیادهسازی درست مدیریت استراتژیک به شرکتها کمک میکند تا در بازار پیشرو باشند و مزیت رقابتی نسبت به رقبا داشته باشند.
سیستم سازی کسب و کار (business systemization) ایجاد یک روش مکتوب برای انجام فعالیتهای مهم کسبوکار است و هدف آن ایجاد نظم در کسبوکار و تحقق اهداف آن است.
ریبرندینگ (Rebranding) یا بازسازی برند اصطلاحی است که در سالهای اخیر به شکل گسترده رواج پیدا کرده و دربارهاش بسیار میشنویم و میخوانیم. اگر چه تغییر در برند اتفاق تازهای نیست و چندین دهه قدمت دارد، اما شاید گسترش فرهنگ کارآفرینی و راهاندازی استارت آپ باعث رونق این اصطلاح شده باشد.
سردرگمی های مدیریتی، توانایی تصمیم گیری و غلبه بر مشکلات را از مدیر می گیرد.گاهی مدیران دچار سردرگمی، دلشوره، بی خوابی و فکرهای استرس زا می شوند و نمی دانند باید چه کار کنند!.
فردی که مبتلا به اروتومانیا است باوری عمیق و عجیب دارد که شخص دیگری عاشق او شده است، حتی با وجود شواهد آشکاری که خلاف این موضوع را نشان می دهند.
ساختن یک کسبوکار ساده نیست. مدیریت و سازماندهی یک استارتاپ شامل جزئیات زیادی میشود. اما یکی از مهمترین مسائل، انتخاب اعضای مناسب برای تیم است،
در دهه ۱۹۷۰ چارلز گودهارت، اقتصاددان انگلیسی، موضوعی را مطرح کرد که بعدها به قانون گودهارت مشهور شد. البته این مفهوم در ابتدا برای انتقاد به سیاستهای پولی دولت مارگارت تاچر، نخستوزیر بریتانیا، مورد استفاده قرار گرفت و در حال حاضر نیز در بسیاری از حوزههای اقتصادی کاربرد دارد.
گفت وگوهای مستقیم و صریح بین اعضای تیمهای کاری و کارکنان سازمان و همچنین بین کارکنان و مدیران، دارای اثربخشی قابلتوجه و غیرقابل انکاری است.
مراحل رشد و توسعه کسبوکار شبیه به رشد یک موجود زنده است—از تولد تا بلوغ، هر مرحله چالشها و فرصتهای خاص خودش را دارد. توسعه کسب و کاریک فرآیند پیچیده و چند مرحلهای است که هر مرحله آن به نوبه خود نیاز به توجه و برنامهریزی ویژهای دارد.

09118850780
info.digitoranj@gmail.com
ساری ، بلوار پاسداران ، ابتدای کوچه شهید بهرامی ، طبقه فوقانی بانک سپه
مرصاد نادری
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
پاسخگوی سوالات شما هستم.
10:00دیجی ترنج
مدیر وبسایت
Sorry, I'm offline at the moment. I'll be back online in the next 12 hours 53 minutes
20:00