بلاگ

اجرای مدیریت عملکرد چابک

مدیریت عملکرد چابک پایه‌ای برای پیشبرد سازمان ایجاد می‌کند که بیش از 90 درصد مدیران آرزو دارند آن را در بازار بی‌ثبات امروز اجرا کنند. سازمان چابک، سازمانی است که صرف‌نظر از اندازه آن درحالی‌که از ثبات و قدرت «مکانیکی» یک سازمان سنتی برخوردار است، به‌عنوان یک ارگانیسم سازگار با هدف عمل می‌کند.

معرفی پوزیشن‌های شغلی

در هر سازمان، مجموعه‌ای از پوزیشن‌های شغلی تعریف شده‌اند که نقش‌ها و مسئولیت‌های خاصی را بر عهده دارند. آشنایی با این پوزیشن‌ها به ما کمک می‌کند ساختار سازمانی را بهتر درک کرده و بتوانیم تعامل موثرتری با تیم‌های مختلف داشته باشیم.

سندرم آپولو

سندرم آپولو (Apollo Syndrome) یکی از اصطلاح های مدیریت منابع انسانی است و به فردی گفته می شود که موفقیت ها و دستاوردهای یک تیم کاری را فقط به خودش نسبت می دهد. این افراد تصور می کنند هیچ کاری در سازمان بدون آنها انجام نمی شود!

 5P استراتژی مینتزبرگ

استراتژی به سازمان‌ها امکان می‌دهد تصمیمات شفاف و دقیق در مورد رقابت با دیگران بگیرند. ضمن اینکه پیاده‌سازی درست مدیریت استراتژیک به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در بازار پیشرو باشند و مزیت رقابتی نسبت به رقبا داشته باشند.

ریبرندینگ و دلایل انجام آن

ریبرندینگ (Rebranding) یا بازسازی برند اصطلاحی است که در سال‌های اخیر به شکل گسترده رواج پیدا کرده و درباره‌اش بسیار می‌شنویم و می‌خوانیم. اگر چه تغییر در برند اتفاق تازه‌ای نیست و چندین دهه قدمت دارد، اما شاید گسترش فرهنگ کارآفرینی و راه‌اندازی استارت آپ باعث رونق این اصطلاح شده باشد.

چرا مدیران دچار سردرگمی می شوند؟!

سردرگمی های مدیریتی، توانایی تصمیم گیری و غلبه بر مشکلات را از مدیر می گیرد.گاهی مدیران دچار سردرگمی، دلشوره، بی خوابی و فکرهای استرس زا می شوند و نمی دانند باید چه کار کنند!.

قانون گودهارت

در دهه ۱۹۷۰ چارلز گودهارت، اقتصاددان انگلیسی، موضوعی را مطرح کرد که بعدها به قانون گودهارت مشهور شد. البته این مفهوم در ابتدا برای انتقاد به سیاست‌های پولی دولت مارگارت تاچر، نخست‌وزیر بریتانیا، مورد استفاده قرار گرفت و در حال حاضر نیز در بسیاری از حوزه‌های اقتصادی کاربرد دارد.

گفت‌وگوهای مستقیم در درون سازمان

گفت وگوهای مستقیم و صریح بین اعضای تیم‌های کاری و کارکنان سازمان و همچنین بین کارکنان و مدیران، دارای اثربخشی قابل‌توجه و غیرقابل انکاری است. 

مراحل رشد  کسب و کار

مراحل رشد و توسعه کسب‌وکار شبیه به رشد یک موجود زنده است—از تولد تا بلوغ، هر مرحله چالش‌ها و فرصت‌های خاص خودش را دارد. توسعه  کسب و کاریک فرآیند پیچیده و چند مرحله‌ای است که هر مرحله آن به نوبه خود نیاز به توجه و برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد.

دیجی ترنج

وب گردی

درباره ترنج

digitoranj
درباره پروژه طراحی خود با ما مشورت کنید.
ما آماده ارائه راه حل های مدیریت ، دیجیتال ، خلاقانه و کارآمد برای بهبود و توسعه کسب و کار شما هستیم. تعهد ، خلاقیت و کارآمیخته با شور و شوق حاصلی جز یک اثر ماندگار برای شما و ما ندارد.

با ما در تماس باشید

09118850780

info.digitoranj@gmail.com

ساری ، بلوار پاسداران ، ابتدای کوچه شهید بهرامی ، طبقه فوقانی بانک سپه