بلاگ

مدیریت مالی FM

مدیر مالی(به انگلیسی Financial Manager) یکی از تصمیم‌گیرندگان کلیدی در هر سازمان است. او از تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده می‌کند و مشاوره لازم را به مدیران ارشد ارائه می‌دهد تا به حداکثرسازی سود سازمان کمک کند.

مدیریت منابع سازمانی ERP

ظهور مفهوم‌ ای آر پی را باید دهه 1960 میلادی دانست که عمده تأکیدها در این دوران مربوط به افزایش درآمد و تقویت کسب‌و‌کار از طریق یکپارچه‌سازی فرآیندها و عملکردها بود.

mbwa تکنیک

برای ایجاد ارتباط و استمرار آن باید گشت بزنید،‌ با اعضای تیم خود صحبت کنید،‌ کنار آنها کار کنید، سئوال بپرسید و هر زمان که نیاز باشد برای کمک حاضر باشید. به این عمل، مدیریت با گشت‌زنی (مدیریت پرسه) می‌گویند که با عنوان MBWA شناخته می‌شود.

تاب اوری

تاب‌آوری روانی یعنی بازگشت به زندگی عادی پس از تجربه‌های تلخ و سخت. اگر بتوانیم در مواجهه با ناملایمات تاب بیاوریم و به‌رغم سختی‌ها به زیستن شادمانه ادامه بدهیم، یعنی تاب‌آوری در ما زیاد است.

۳ روش حل اختلاف در تصمیم‌گیری گروهی

تقریبا هیچ گروهی را نمی‌توانیم پیدا کنیم که در آن اختلاف نظر وجود نداشته باشد. به همین دلیل، حل اختلافات گروهی، یکی از وظایف اصلی مدیران گروه‌ها، از جمله مدیران بازاریابی و فروش است

عارضه یابی پیشرفته سازمانی

به هرگونه تلاش برای شناسایی نقاط ضعف و قوت یک سازمان و ارائه راهکارهای ترمیمی و درمانی برای حل مشکلات آن را، عارضه یابی در کسب و کار می‌نامند. تکنیک عارضه یابی تکنیکی است که اگر به درستی از آن استفاده شود، می تواند تحلیل درستی از شرایط حال حاضر شرکت، به ما نشان دهد و تحولی بزرگ را برای هر سازمانی رقم بزند.

تکنیک رفع استرس  Worry Box یا جعبه نگرانی

یکی از راه حل های عملی برای کنترل و مدیریت استرس درست کردن جعبه ی نگرانی هاست. در این تکنیک نگرانی ها، عوامل استرس زا و گاه ترس های بجا و نابجا با تمام شاخ و برگ هایش نوشته و با نقاشی شده و سپس در جعبه ای که بنابر میل  و سلیقه ی سازنده تزیین شده است، انداخته می شوند.

اسکمپر

اسکمپر، تکنیکی برای برانگیزش خلاقیت است. می توان از این روش برای حل هر مسئله ای که با آن روبرو می شویم، استفاده کنیم. در اصل، اسکمپر یک فهرست چندمنظوره با سوالهای ایده پروری است که هم بکاربردن آن آسان است و هم بطور شگفت آوری قدرتمند است.

13 اشتباه مدیران

بسیاری از مدیران درزمینهٔ رهبری کارکنان خود آموزش لازم را ندیده‌اند. علاوه بر این، آن‌ها از همدلی و آگاهی لازم برای تعامل مؤثر با کارمندان برخوردار نیستند. این موارد پیامدهای ناگواری دارد. وقتی کارمندان استعفا می‌دهند، دلیل اصلی استعفا آن‌ها رابطه با مدیرشان است.

ارزیابی 360 درجه

ارزیابی ۳۶۰ درجه اگر به درستی انجام شود، منجر به تغییرات مثبتی در یک سازمان خواهد شد. این ارزیابی، اصطلاحی است که به طور خلاصه به بازخوردی چند وجهی اشاره دارد؛ بازخوردی که مستلزم جمع‌آوری نظرات از اطرافیان شخص است.

دیجی ترنج

وب گردی

درباره ترنج

درباره پروژه طراحی خود با ما مشورت کنید.
ما آماده ارائه راه حل های دیجیتال خلاقانه و کارآمد برای کسب و کار آنلاین شما هستیم. تعهد ، خلاقیت و کارآمیخته با شور و شوق حاصلی جز یک اثر ماندگار برای شما و ما ندارد.

آخرین مطالب بلاگ

با ما در تماس باشید

09118850780

info.digitoranj@gmail.com

ساری ، بلوار پاسداران ، ابتدای کوچه شهید بهرامی ، طبقه فوقانی بانک سپه