09118850780
info.digitoranj@gmail.com
ساری ، بلوار پاسداران ، ابتدای کوچه شهید بهرامی ، طبقه فوقانی بانک سپه
مدیر مالی(به انگلیسی Financial Manager) یکی از تصمیمگیرندگان کلیدی در هر سازمان است. او از تجزیه و تحلیل دادهها استفاده میکند و مشاوره لازم را به مدیران ارشد ارائه میدهد تا به حداکثرسازی سود سازمان کمک کند.
منابع انسانی اصلیترین بخش هر سازمانی محسوب میشود به طوری که اگر در مدیریت این بخش ضعیف عمل کنید، کیفیت یا کمیت امکانات و سایر منابع کمرنگ میشود.
ظهور مفهوم ای آر پی را باید دهه 1960 میلادی دانست که عمده تأکیدها در این دوران مربوط به افزایش درآمد و تقویت کسبوکار از طریق یکپارچهسازی فرآیندها و عملکردها بود.
تابآوری روانی یعنی بازگشت به زندگی عادی پس از تجربههای تلخ و سخت. اگر بتوانیم در مواجهه با ناملایمات تاب بیاوریم و بهرغم سختیها به زیستن شادمانه ادامه بدهیم، یعنی تابآوری در ما زیاد است.
تقریبا هیچ گروهی را نمیتوانیم پیدا کنیم که در آن اختلاف نظر وجود نداشته باشد. به همین دلیل، حل اختلافات گروهی، یکی از وظایف اصلی مدیران گروهها، از جمله مدیران بازاریابی و فروش است
به هرگونه تلاش برای شناسایی نقاط ضعف و قوت یک سازمان و ارائه راهکارهای ترمیمی و درمانی برای حل مشکلات آن را، عارضه یابی در کسب و کار مینامند. تکنیک عارضه یابی تکنیکی است که اگر به درستی از آن استفاده شود، می تواند تحلیل درستی از شرایط حال حاضر شرکت، به ما نشان دهد و تحولی بزرگ را برای هر سازمانی رقم بزند.
یکی از راه حل های عملی برای کنترل و مدیریت استرس درست کردن جعبه ی نگرانی هاست. در این تکنیک نگرانی ها، عوامل استرس زا و گاه ترس های بجا و نابجا با تمام شاخ و برگ هایش نوشته و با نقاشی شده و سپس در جعبه ای که بنابر میل و سلیقه ی سازنده تزیین شده است، انداخته می شوند.
اسکمپر، تکنیکی برای برانگیزش خلاقیت است. می توان از این روش برای حل هر مسئله ای که با آن روبرو می شویم، استفاده کنیم. در اصل، اسکمپر یک فهرست چندمنظوره با سوالهای ایده پروری است که هم بکاربردن آن آسان است و هم بطور شگفت آوری قدرتمند است.
بسیاری از مدیران درزمینهٔ رهبری کارکنان خود آموزش لازم را ندیدهاند. علاوه بر این، آنها از همدلی و آگاهی لازم برای تعامل مؤثر با کارمندان برخوردار نیستند. این موارد پیامدهای ناگواری دارد. وقتی کارمندان استعفا میدهند، دلیل اصلی استعفا آنها رابطه با مدیرشان است.
در هر سازمان سه نوع اختیار وجود دارد: اختیار صفی، اختیار ستادی و اختیار کارکردی.
اغلب مدیران برایشان آسان تر است که کاری را خودشان انجام دهند تا اینکه مسئولیتش را به کسی دیگری واگذارند.
اگر این مسئله در مورد شما صدق می کند، به پیشنهادهای زیر توجه کنید:
ارزیابی ۳۶۰ درجه اگر به درستی انجام شود، منجر به تغییرات مثبتی در یک سازمان خواهد شد. این ارزیابی، اصطلاحی است که به طور خلاصه به بازخوردی چند وجهی اشاره دارد؛ بازخوردی که مستلزم جمعآوری نظرات از اطرافیان شخص است.
09118850780
info.digitoranj@gmail.com
ساری ، بلوار پاسداران ، ابتدای کوچه شهید بهرامی ، طبقه فوقانی بانک سپه
مرصاد نادری
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
Sorry, I'm offline at the moment. I'll be back online in the next 7 hours 26 minutes
22:00دیجی ترنج
مدیر وبسایت
Sorry, I'm offline at the moment. I'll be back online in the next 6 hours 26 minutes
20:00