بلاگ

بوم کسب و کار

بوم کسب و کار چیست و چطور باید آن را طراحی کنیم؟

اگر شما هم ایده های بزرگی در سر دارید، یا کسب و کاری نیازمند نقشه ای جامع، برای به ثمر رسیدن آن دارید، با خواندن این مقاله چشم انداز جدیدی در برابر دیدگانتان نمایان خواهد شد.

کسب و کار

راه‌اندازی یک کسب و کار نه تنها به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک فرد خلاق و کارآفرین، به ارزش های خودتان پی ببرید، بلکه به توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه نیز کمک می‌کند.

قاتل پرسنل

بین کارمندی که هر روز صبح با انگیزه و اشتیاق در محل کار حاضر می‌شود و کارمندی که درگیر بی‌انگیزگی و کار اجباری است، تفاوت بسیاری وجود دارد. کارمندان باید انگیزه کافی داشته باشند تا به رشد شرکت خود کمک کنند.

مدیریت

اصطلاح مديريت به معني فرايند انجام کارها بطور اثربخش و کارآمد بوسيله ديگران است. در تعريف مديريت اصطلاح فرايند، نشان دهنده‌ي فعاليت‌هاي اوليه‌اي است که مدير آنها را اجرا مي‌کند.

استخدام

افراد مناسب را استخدام کنید. کریستین لانگ، مدیرعامل “ترید شیت” (شرکت ارائه‌دهنده نرم افزارهای تجاری) درباره اهمیت این پارامتر میگوید: مطمئن‌ترین راه برای تضمین موفقیت کسب و کار شما، استخدام افراد مناسب و قوی است.

personalities-organization

پیش از اینکه درباره‌ی شخصیت‌های دردسرساز در محیط کار و چگونگی کنارآمدن با آنها توضیح بدهیم، باید درک درستی از «شخصیت» داشته باشیم.

مشورت

جورج ساموئل کلاسون در کتاب «ثروتمندترین مرد بابل» نوشته است: «نصیحت چیزی است که رایگان داده می‌شود، اما مراقب باشید فقط به حرف‌هایی گوش بدهید که ارزشش را داشته باشند.»

مدیریت زمان

مدیریت زمان یا Time Management یکی از دغدغه های مهم بسیاری از ماست.

همه می‌دانیم که ضعف در برنامه ریزی و مدیریت زمان، می‌تواند مشکلات فراوانی را برای ما ایجاد کند؛ البته گاهی هم به اشتباه، چالش‌ها و مسائل دیگر خود را به ضعف در مدیریت زمان نسبت می‌دهیم.

مدیریت اسناد DMS

مدیریت اسناد یا Document Management System که به اختصار DMS گفته می‌شود، نحوه استفاده، مدیریت و ذخیره اسناد توسط یک سازمان است. این اسناد ممکن است در قالب‌های مختلفی مانند PDF، تصاویر، ویدئو، صوت، صفحات گسترده و … ارائه شوند.

مدیریت فرآیندهای کسب‌ و کار (BPM)

مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) یکی از مهمترین ارکان اصلی استراتژی هر کسب‌وکاری به شمار می ‌رود. به گفته  گارتنر، مدیریت فرآیند کسب و کار این توانایی را دارد تا موفقیت هر پروژه ای را تا 70 درصد بهبود ببخشد.

مدیریت زنجیره تامین SCM

همان‌طور که حدس می‌زنید، پروسه تولید تا فروش، یک فرایند جدید در کسب و کار و بازار نیست. بنابراین تاریخچه مدیریت زنجیره تامین برمی‌گردد به روزی که اولین محصولات تولید شدند و به فروش رسیدند!

دیجی ترنج

وب گردی

درباره ترنج

digitoranj
درباره پروژه طراحی خود با ما مشورت کنید.
ما آماده ارائه راه حل های مدیریت ، دیجیتال ، خلاقانه و کارآمد برای بهبود و توسعه کسب و کار شما هستیم. تعهد ، خلاقیت و کارآمیخته با شور و شوق حاصلی جز یک اثر ماندگار برای شما و ما ندارد.

با ما در تماس باشید

09118850780

info.digitoranj@gmail.com

ساری ، بلوار پاسداران ، ابتدای کوچه شهید بهرامی ، طبقه فوقانی بانک سپه